About the game
News
Sign in
Register
Top Players
Forum
10:53
4685
 online
Authorization required
You are not logged in
   Forums-->Off-game forum-->

It's That Time of the Year Again~


<<|<|1585|1586|1587|1588|1589|1590|1591|1592|1593|1594|1595|>|>>

AuthorIt's That Time of the Year Again~
https://www.lordswm.com/pl_warlog.php?id=4544404
haha, nice xD
think i am a perfect noob lvl 8 !
lol ... I dun tease u -.-
--" u dnt hav everythin no named one .....
oh...i did not said for that..
http://89.108.116.112/photos/0000001/558.jpg
hey, we are at 1600th page almost.
cheers!
yeah 10 pages .....
:)
yaaaaaha
hunter guild lvl 2
me too !
ftw ?! u r jst HG2 ?!?!?
&#3342;&#3384;&#3405;...&#3344;...i will do hunts only if it give me the total gold i loose for weapon durablity...
dude HG is very important !
&#965;&#949;&#962;..
yup..so going to do hunts from now !
u mst do a lot !!!!!!!

HG is essential in this game !
hey,,
better luck next time NO--NAME
https://www.lordswm.com/warlog.php?warid=494421693



I am sure u will win next time...if u will with hobos(acc, to me)
yeah u r rite
<<|<|1585|1586|1587|1588|1589|1590|1591|1592|1593|1594|1595|>|>>
Back to topics list
2008-2022, online games LordsWM